Davincivarese.com against breast cancer

From December, 5th DavinciVarese.com starts a charity activity, a fund raising in aid of  ADOS – Breast operated women association – ONLUS.

The initiative forecasts the donation of 5,00 € to the association for every product sold on website www.davincivarese.com from December, 5th 2011 to June, 5th 2012.

Woman is at the centre of Davinci’s universe not only in style but also in situations of extreme difficulty.

Breast cancer affects 1 woman out of 10. It is the most frequent cancer between women and represents the 25% of all cancers affecting women.

In few week is starting a shining lights period, dedicated to gifts, purchasing, happiness.

Christmas is the right moment to remember anyone that is not easy to be a woman, and there isn’t a better gift than hope.

Dal 5 dicembre, per sei mesi, Davincivarese.com inizia un’attività benefica che prevede una raccolta fondi a favore di ADOS, onlus che si occupa del sostegno alle donne operate al seno.

L’iniziativa prevede la donazione di 5 € all’associazione per ogni capo venduto sul sito http://www.davincivarese.com dal 5 dicembre 2011 al 5 giugno 2012.

La donna è al centro dell’universo Davinci, non solo per quanto riguarda lo stile ma anche nelle situazioni di estrema difficoltà.

Il cancro al seno colpisce una donna su 10. È il tumore più frequente nel sesso femminile e rappresenta il 25% di tutti i tumori che colpiscono le donne.

A breve inizierà un periodo di festa, di luci sfavillanti, dedicato ai regali, agli acquisti, alla felicità.

Riteniamo che la ricorrenza natalizia sia il momento migliore per ricordare a tutti che non è facile essere una donna, e che non c’è cosa più bella che regalare una speranza.

4 thoughts on “Davincivarese.com against breast cancer

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s