GENERAZIONE I-PHONE

Pensate un po’: da quando è uscito l’iPad, circa un anno fa, ne sono stati venduti più di 3 milioni di esemplari.

(Nel mondo ogni 2 secondi una persona entra in un negozio e ne compra uno) Ma vi pare? Un Tantissime persone hanno trovato l’iPad utile per il loro lavoro e per il tempo libero, altri lo hanno acquistato solo perché è trendy…Ma alla fine sono stati quasi tutti contagiati da questa passione.

Se l’iPad rappresenta l’ultimo successo, altri accessori tecnologici fanno ormai parte della vita quotidiana di milioni di persone, in particolare di quella dei giovanissimi.

La generazione di età compresa tra gli 11 e i 15 anni è stata definita dai giornali “la generazione iPhone”.

L’iPhone infatti rappresenta il simbolo di un momento storico, gli oggetti del desiderio che accomunano molti teenager. Tutti li vogliono, molti li hanno: secondo voi perché?

Del resto come farne senza, ora.

Facebook, twitter e migliaia di applicazioni in una sola mano!

Mappe, musica e quant’altro.

LOVELYPHONE

 

Just think ‘: the iPad since it came out, about a year ago, they were sold more than 3 million copies.

(In the world every 2 seconds a person enters a store and buy one) But is not it? Many people have found the iPad useful for their work and leisure, others have bought just because it’s trendy … But eventually they were almost all infected by this passion.

If the iPad is the latest success, other technological accessories are now part of everyday life for millions of people, especially the very young.

The generation aged between 11 and 15 years was defined by the newspapers “Generation iPhone”.

The iPhone is indeed the symbol of a historic moment, objects of desire shared by many teenagers. All they want, many do: why do you think?

Otherwise, how do without them now.

Facebook, twitter and million of applications in one hand!

Maps, music and more.

LOVELYPHONE

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s